Sunday Laptop Check: 5 Things to Do Today So Your Laptop No Hang for Monday Work
Sunday Laptop Check: 5 Things to Do Today So Your Laptop No Hang for Monday Work
Omo, Monday morning and your laptop dey slow? E pain wella! Before you go office tomorrow, do these 5 things today (Sunday) for 30 mins - your laptop go fast!
1. Delete Junk Files (10 mins)
Your laptop full of temporary files. Press Windows + R, type %temp%, delete everything inside. Free 2-5GB instantly!
2. Uninstall Apps You No Dey Use
Go Control Panel > Programs. That game you play last year? Remove am. E dey slow your laptop.
3. Restart Your Laptop Properly
No be sleep - na Restart! Click Start > Restart. E clear memory.
4. Check Your Battery Health
If your battery dey die fast, e fit be say e don old. I dey replace original batteries for PH.
Chat me: https://wa.me/2347033542683?text=Hi Julius, check my battery
5. Backup Your Important Files Today
Sunday na best day to backup. Use Google Drive or external HDD. If Monday laptop crash, you safe!
Tools I Use to Fix Slow Laptops (Buy on Amazon & I Earn Small):
These na tools I use everyday to fix laptops:
1. SSD 256GB - Make Slow Laptop Fast
Buy here: https://www.amazon.com/s?k=SSD+256GB+laptop&tag=rationaltech2-20
2. Precision Screwdriver Set for Laptop
Buy here: https://www.amazon.com/s?k=precision+screwdriver+set+laptop&tag=rationaltech2-20
Need Help in Port Harcourt?
If your laptop still slow after this, I dey available for Rumuola tomorrow Monday.
Book Repair for Monday - N2k OFF: https://wa.me/2347033542683?text=Hi Julius, I read your Sunday post, help my laptop for Monday
WhatsApp: 07033542683 | Rumuola, PH | Mon-Sat 8am-6pm
Conclusion: Do these
5 things today, Monday go smooth!
Comments
Post a Comment